Son olarak Galatasaray Fenerbahçe derbisinde görüntülenen Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel 1 Mayıs işçi bayramında maaş alamayan personelini hatırladı.
CHP’li Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel, yayımladığı 1 Mayıs İşçi Bayramı mesajında “İşçilerimizin emeğinin karşılığını alması, hak ettikleri yaşam standartlarına ulaşması için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.
“Atakum Belediyesi olarak ülke olarak geçirdiğimiz zorlu ekonomik süreçte işçilerimizin emeğinin karşılığını alması, hak ettikleri yaşam standartlarına ulaşması için tüm imkanlarımızı kullanıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz. Yaşadığımız zor günlerden, alnımızın akıyla en kısa sürede çıkacağımıza tüm kalbimle inanıyorum. Daha adil, demokratik, eşit bir ülke ve dünya için yüreğimizi ortaya koyarak mücadele etmeye devam edeceğiz. Emekle, dayanışmayla adım adım inşa edeceğimiz aydınlık yarınlarda hep beraber yol alacağız. Bu duygu ve düşüncelerle hayatını emek mücadelesine adayan ve bu kutsal yolda hayatını kaybeden tüm emekçi kardeşlerimizi rahmetle anıyor, aziz hatıraları önünde saygıyla eğiliyorum. Tüm işçi kardeşlerimizi en içten duygularımla bir kez daha selamlayarak, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutlarım.“
1 MAYIS OLAYLI BAŞLADI. GÖZALTILAR VAR…
GENEL
Rize’de çay üreticilerin isyanı: ‘1 kilo çayla 2 ekmek bile alamıyoruz, çayı dereye dökeceğiz’
1
ABD’den petrol fiyatlarını düşürmek için yeni plan: Rusya yaptırımları gevşetilebilir
9345 kez okundu
2
KAÇAK OTEL DE CHP’li düğünü…AKP’liler yapsaydı topa tutarlardı….
5069 kez okundu
3
Grand Motorlu Araçlar’dan Anlamlı İftar Buluşması
3860 kez okundu
4
KURNAZ BAŞKAN’ın KALEMİNİ ATATÜRK’çüler mi KIRACAK?
3560 kez okundu
5
ŞEHİR HASTANESİ ÇİLESİ BİTMİYOR. ŞİMDİ DE KANTİN KRİZİ PATLAK VERDİ!!! Saatlerce açlığa susuzluğa mahkum bırakılıyorlar…
3522 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için gizlilik politikamızı inceleyebilirsiniz.